Dzień dobry nadprogramowy Przemysław Czarnek
Pański resort przedstawił wstępne założenia podstawy programowej nowego przedmiotu, który podobnie jak pan, jest hitem polskiej edukacji. Historia i teraźniejszość ma zastąpić wiedzę o społeczeństwie. Zagadnienia z najnowszej historii będą obejmowały lata od 1945 do 2015 roku. Bardzo sprytnie panie”ministrze” !!! Czyżby lata po 2015 roku, czyli czas największych afer partii rządzącej, nie mieściły się w podstawie programowej ze względu na ich rozmiar?Historia już oficjalnie będzie lekcjami, mającymi budować silnego ducha patriotyzmu i kultywować katolicką pobożność. Jad, który chce pan nadprogramowy Przemysław Czarnek sączyć do świadomości nastolatków nie spełni swojej roli, bo nie żyją w czasach, gdy szkoła i podręczniki są jedynym źródłem wiedzy na temat świata. Ten intelektualny gniot to istne vademecum prawdy obłąkanych.
W podstawie pojawiły się treści o neomarksizmie, prześladowaniu chrześcijan, katastrofie smoleńskiej jako największej tragedii w powojennej historii Polski, a także zjawiska kryzysowe związane z imigracją, ekspansja ideologii „politycznej poprawności”, wielokulturowość, zagrożenia związane z nową definicją praw człowieka, rodziny, małżeństwa i płci, problem utrzymania tożsamości kulturowej. No i oczywiście Unia Europejska jako projekt skazany na zagładę. W nauczaniu historii ważne jest pokazywanie faktów. Odsyłam pana, panie nadprogramowy Przemysław Czarnek do słownika języka polskiego, aby zapoznać się ze znaczeniem słowa” fakt”.
Smoleńsk był katastrofą
ale czy większą niż pacyfikacja poznańskiego czerwca 1956 roku, czy wydarzenia w kopalni Wujek? Uznanie, że coś jest „największe”, to nic innego, jak zamknięcie dyskusji. Pan jest bardzo przewidywalny. Spodziewałam się tego, że historycy będą zmuszani do uczenia o doniosłej roli kościoła w PRL oraz wielu duchownych, którzy zostali skrzywdzeni. Myślę, że może się pan bardzo rozczarować. Nauczyciel jest zobowiązany do przekazywania wiedzy rzetelnej. Zatem wystarczy pobieżnie pochylić się nad osobami, czyli pańskimi ekspertami, którzy tworzyli treści na polityczne zlecenie i z rzetelnością nie mają nic wspólnego.
W związku z tym, wnioski niech pan W podstawie pojawiły się treści o neomarksizmie, prześladowaniu chrześcijan, katastrofie smoleńskiej jako największej tragedii w powojennej historii Polski, a także zjawiska kryzysowe związane z imigracją, ekspansja ideologii „politycznej poprawności”, wielokulturowość, zagrożenia związane z nową definicją praw człowieka, rodziny, małżeństwa i płci, problem utrzymania tożsamości kulturowej. No i oczywiście Unia Europejska jako projekt skazany na zagładę. W nauczaniu historii ważne jest pokazywanie faktów. Odsyłam pana, panie nadprogramowy Przemysław Czarnek do słownika języka polskiego, aby zapoznać się ze znaczeniem słowa” fakt”. sobie sam, bo mam już dość tłumaczenia panu tych oczywistości.
Młodychi ludzi szanowny znawco młodzieży, należy uczyć jak mają myśleć, a nie co mają myśleć.
Mnie zastanawia jak pan rozumie słowo teraźniejszość. Czy pan wie, że teraźniejszość to czas obecny, czyli to, co się dzieje teraz? Skoro raczył pan pominąć, oczywiście przez nieuwagę, istotne treści, to ja w ramach konsultacji społecznych wnioskuję o wpisanie do podstawy programowej teraźniejszości kluczowych wydarzeń. Przygotowałam dla pana tytuły rozdziałów, które będą dopełnieniem podstawy.
Mianowicie!!!
1. Dokonania posła Mejzy w leczeniu ciężko chorych dzieci.
2. Upolitycznienie władzy sądowniczej oraz skrócenie kadencji I Prezes Sądu Najwyższego.
3. Rola Policji w łamaniu prawa oraz represjonowanie osób na legalnych zgromadzeniach.
4. Wsparcie środowisk narodowych i nacjonalistycznych z funduszu patriotycznego.
5. Wybory kopertowe jako przykład działania bez podstawy prawnej urzędników państwowych.
6. Media publiczne jako tuba propagandowa rządu od 2015 roku.
7. Pierwszeństwo prawa unijnego nad krajowym jako fundament Unii Europejskiej w świetle orzecznictwa Julii Przyłębskiej.
8. Trybunał Konstytucyjny jako fasadowa instytucja realizująca politykę prezesa rządzącej partii.
9. Zwalczanie poradnictwa w sprawach dojrzewania, antykoncepcji, zdrowia reprodukcyjnego, in vitro i legalnej aborcji według postulatów Kai Godek.
10. Uchwały anty LGBT jako próba wprowadzenia mowy nienawiści do prac legislacyjnych samorządu terytorialnego.
11. Ideologizacja szkoły, marginalizacja rodziców oraz ograniczenie autonomii szkół, dyrektorów i nauczycieli jako przejaw klerykalizacji szkolnictwa.
12. Nakłanianie do składania fałszywych zeznań pracowników BOR w sprawie wypadku z udziałem byłej premier Beaty Szydło.
13. Zakup niewidzialnych respiratorów od handlarza bronią przez Łukasza Szumowskiego.
Czekam teraz na zaproszenie od pana, panie nadprogramowy Przemysław Czarnek
W podstawie pojawiły się treści o neomarksizmie, prześladowaniu chrześcijan, katastrofie smoleńskiej jako największej tragedii w powojennej historii Polski, a także zjawiska kryzysowe związane z imigracją, ekspansja ideologii „politycznej poprawności”, wielokulturowość, zagrożenia związane z nową definicją praw człowieka, rodziny, małżeństwa i płci, problem utrzymania tożsamości kulturowej.
No i oczywiście Unia Europejska jako projekt skazany na zagładę. W nauczaniu historii ważne jest pokazywanie faktów. Odsyłam pana, panie nadprogramowy Przemysław Czarnek do słownika języka polskiego, aby zapoznać się ze znaczeniem słowa” fakt”. Proszę mnie nie pominąć, kiedy będzie pan wysyłał zaproszenia na konsultacje społeczne w sprawie podstawy programowej. Chciałabym z panem wymienić argumenty.
Zniecierpliwiona
Beata Molik
Zapraszam na mojego walla na Facebooku
Moim celem i marzeniem jest zostać Rzecznikiem Praw Ucznia.